יום שני, 21 ביולי 2008

[מדריך] לקוסם מושלם עד רמה 30 !

תוכן עניינים :
1. הקדמה על הקוסמים
2. אופן העלאת הסטטים
3. הסבר סקילים ואופן העלאה שלהם
4. יתרונות וחסרונות בקוסם
5. מקומות אימונים
6. הבדלי סקילים

הקדמה על הקוסמים :

הקוסמים הם הדמויות הכי חזקות עד רמה 30 עם הדמג' הכי גבוה מבין 4 העבודות הראשונות ( קוסם , קשת , לוחם וגנב ) . מה שמיחד את הקוסמים זה שיש להם הכי פחות חיים אבל הכי הרבה מאנה . ומרמה 30 + הם כבר לא הדמויות הכי חזקות , אלא הדמויות החלשות מבין כל העבודות האחרות.

* קוסמים הולכים להפוך לעבודה ראשונה ברמה 8 להבדיל כל העבודות שהולכות ברמה 10

אופן העלאת הסטטים :

בהתחלה שבוחרים סטטים במהלך פתיחת הדמות , צריך שיהיה :
Str : 4
Dex : 4
Luk : X
Int : X

לא משנה רמה לאק ולא משנה כמה אינט אבל מה שכן אתם צריכים שברמה 10 אתם צריכים להגיע ל 13 לאק , אתם יכולים להעלות את הכל ברמה הראשונה ואתם יכולים כל רמה נקודה אחת איך שאתם רוצים , כאשר יש לכם 13 נקודות בלאק אתם מעלים את כל שאר הנקודות לאינט .
אגב, יכול להיות שגם ברמה 3 יש לכם 13 לאק אז אתם יכולים להמשיך ולהעלות רק לאינט .
ומרמה 10 אתם צריכים כל רמה להעלות נקודה אחת ללאק , שיהיה לכם 3 נקודות לאק מעל הרמה . אם אתה רמה 20 צריך שיהיה לכם 23 נקודות וכך הלאה עד רמה 30 ומאז תלוי איזו עבודה אתם בוחרים להמשיך איתה .

הסבר סקילים ואופן העלאה :


Improving MP Recovery


ככל שאתם מעלים יותר נקודות לסקיל זה , יתמלא לכם ב10 שניות יותר MP .

סוג סקיל : פסיבי .

( 16 שלבים )
Level 1: Constant additional recovery of MP
Level 16: Constant additional recovery of MP

Improving Max MP Increase


כל נקודה שאתם מעלים זה מגדיל את כמות הMP שתגדל לכם בכל רמה שאתם עולים .

סוג סקיל : פסיבי .

( 10 שלבים )
Level 1: If Level UP, +2 more; if AP applied, +1 more on top on MaxMP
Level 10: If Level UP, +20 more; if AP applied, +10 more on top on MaxMP

Magic Guard

סקיל שימושי לקוסמים, בכל פגיע שאתם סופגים , כמות אחוזים מסויימים מהפגיעה יורדת מהMP וכל שאר המכה הולכת לחיים כך שיוצא שאם המפלצת מורידה לכם 100 והסקיל ממוקסס אז 80% מהמכה יורדת מהMP ( זאת אומרת שיורד 80 נקודות מהMP ) ו20 נקודות מהחיים .

סוג סקיל : תומך .

( 20 שלבים )
Level 1: MP -6; Replace 11% of HP damage as MP for 111 seconds.
Level 20: MP -12; Replace 80% of HP damage as MP for 600 seconds.

Magic Armor


סקיל לא שימושי שכמעט ולא מעלים אותו , מעלה את ההגנה הפיזית לקוסם למספר שניות .

סוג סקיל : תומך .

( 20 שלבים )
Level 1: MP -8; Weapon Def. +2 for 54 seconds.
Level 20: MP -16; Weapon Def. +40 for 400 seconds.

Energy Bolt

כדור אנרגיה , סקיל התקפה , מעלים אליו רק נקודה אחת ברמה 8 .

סוג סקיל : פעיל .

( 20 שלבים )
Level 1: MP -6; Basic attack 20, mastery 15%
Level 20: MP -14; Basic attack 55, mastery 60%

Magic Claw


שריטות קסם , סקיל התקפה , סקיל ההתקפה החזק של הקוסמים . משתמשים בוא עד רמה 30 . ואפילו יותר .

סוג סקיל : פעיל .

( 20 שלבים )
Level 1: MP -10; Basic attack 11 x 2 Hit, mastery 15%
Level 20: MP -20; Basic attack 40 x 2 Hit, mastery 60%

אופן העלאתם :

Level 8: +1 Energy Bolt
Level 9: +3 MP Recovery
Level 10: +2 MP Recovery, +1 MP increase
Level 11: +3 MP Increase
Level 12: +3 MP Increase
Level 13: +3 MP Increase
Level 14: +3 MP Recovery
Level 15: +3 MP Recovery
Level 16: +3 MP Recovery
Level 17: +2 MP Recovery, +1 Magic Claw
Level 18: +3 Magic Claw
Level 19: +3 Magic Claw
Level 20: +3 Magic Claw
Level 21: +3 Magic Claw
Level 22: +3 Magic Claw
Level 23: +3 Magic Claw
Level 24: +1 Magic Claw, +2 Magic Guard
Level 25: +3 Magic Guard
Level 26: +3 Magic Guard
Level 27: +3 Magic Guard
Level 28: +3 Magic Guard
Level 29: +3 Magic Guard
Level 30: +3 Magic Guard

יתרונות וחסרונות בקוסם :

יתרונות:
- מתקיף מרחוק
- עד רמה 30 עם הDMG הכי גבוה מכל העבודות
- נלקח מהר לפארטי קווסט
- יכולים לשפר את העגילים שלהם ב5 התקפה מסקולים מחנות
- לדעתי , הכי יפים שיש מרמה 42
- סקילים טובים ומגניבים
- הרבה MP
- יכולים למלות מאנה גם תוך כדאי התקפה .

חסרונות:
- אין הרבה חיים
- הגנה פיזית נמוכה
- מרמה 30 נחשב לחלש
- עד רמה 8 מאוד קשה להעלות אותו
- חפצים יקרים ( כולל סקרולים )

מקומות אימונים:
1-8 מייפל אייסלד – חשוב לעשות קווסטים גם!
8- 16 עץ הסליימים
16 – 21 פטריות צהובות , בעיר החדשה יש מפה עם הרבה .
21-25 סליימים כחולים , PQים וקווסטים .
25 – 30 PQים , קווסטים ודאנג'ן .

הבדלי סקילים:

למה להעלות Magic Guard ולא Magic Armor?
מעלים את MG ולא את MA בגלל שMA לא שימושי ולא עוזר בכלל כמעט .
ברמות הנמוכות שמפלצות הורגות אותכם באיזה 5-7 מכות אז אתם תחשבוש זה טוב הMA אבל ברמות גבוהות יותר שכשמפלצות הורגות אותכם במכה אחת אתם תשימו לב שהMG מאוד שימושי ומציל אותכם בהרבה מקרים ! וגם עדיף שזה יוריד לכם מהMP בגלל שיש לכם יותר MP מאשר HP וגם הMP מתמלא מעצמו גם תוך כדאי תקיפה .

למה להעלות Magic Claw ולא Energy Bolt?
חסרון מאוד גדול בEB זה שהוא לא עובד דרך קירות וקומות וכל זה , לעומת הMC שעובר דרך הכל, והוא גם למרחק קצת יותר גדול . והפגיע של MC יותר חזק בהרבה , כי כשהEB ממוקסס הוא מוריד 55MATT והMC מוריד 40MATTלכל פגיע , והוא עושה 2 פגיעות .

אין תגובות: